miercuri, 9 ianuarie 2013

Ce lin,lin alunecă fulgii de nea Gabriela ND

Ce lin, lin alunecă fulgii de nea
Bradul din munte-i alb, nu mai e verde, 
Mi-e dor, ce dor de ţara mea
Privesc în zare-i ceaţă, nu se vede.

Ce lin lacrima pe-obraz îmi curge
Ce lin prin gânduri amintiri îmi vin, 
Ochiul mi-e trist şi plânge, plânge
Sunt un pribeag şi mă numesc străin.

Ce dor îmi e să fiu de sărbători
În ţara mea, ce mult o mai iubesc, 
Să privesc pe geam din gheaţă flori
Şi bradul de Crăciun să-mpodobesc.

Colind cu drag în ţara mea-l trimit
Pe-o săniuţă cu mulţi clopoţei, 
Am promis şi iată n-am venit
Şi-au trecut, au trecut ani vreo trei.

Ce lin, lin alunecă fulgii de nea
Bradul din munte-i alb, nu mai e verde, 
Mi-e dor, ce dor de ţara mea
Privesc în zare-i ceaţă, nu se vede.

Gabriela ND22octombrie2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu