joi, 31 ianuarie 2013

Mariana Bendou scriitoare

Numele meu este Mariana Bendou. Am avut preocupãri literare încã din copilãrie când am activat cu poezie şi prozã la cenaclurile literare din localitate. Am fost redactor şi moderator de emisiuni la radioteleviziunea localã, am fost reporter şi ziarist în presă localã. Am realizat şi prezentat cu diverse ocazii spectacole şi concursuri pentru copii şi tineret. Am scris texte pentru cântece pentru copii şi adulţi printre care şi un imn al oraşului meu natal Oneşti. Numele meu a apărut pe site-uri literare din ţară şi din strãinãtate precum şi în antologii: “Aspiraţii”, Editura EUROGRAPH, 2010, “Artã sfâşiatã -73 poeţi contemporani”, Editura Arhip Art, Sibiu, 2012, “STARPRESS-Antologia bilingvã, francezã-românã, a scriitorilor români din lumea întreagã”, 2012, ), antologia de versuri “Amprente Temporale” nr. 2, Editura DOCUCENTER, Bacãu 2012, etc. dar consider cã adevãratul meu debut literar a fost abia în anul 2009, când am publicat primul volum de autor, volum de versuri bilingv (francez-român) cu titlul “Amour Amazigh / Dragoste de Om Liber” la Editura Karta.ro, Oneşti, despre Kabilia, o regiune turisticã aparte din Nordul Africii urmată de volumul de versuri religioase “Pierdută şi răscumpărata”, Editura “Sf.Nicolae”, Brăila, 2010. În anul 2011 am publicat un volum de versuri de dragoste bilingv “Poésies pour mon mari / Poezii pentru soţul meu” şi două antologii literare : prima cu versuri şi fotografii intitulatã “EXPRESIA IDEII-Fruntea cerului asudã” iar cea de a doua “EXPRESIA IDEII-Povestea continuã” ambele conţinând creaţii ale membrilor clubului “EXPRESIA IDEII” pe care l-am iniţiat şi dezvoltat pe facebook începând cu primăvara anului 2011. In anul 2012 am publicat cel de al treilea volum al Clubului “EXPRESIA IDEII” numit “Poezia Culorilor”, tot la editura Karta.ro, Oneşti iar în prezent lucrez la volumul IV al antologiei “EXPRESIA IDEII” numit “Spre Tine, Doamne”. Am numeroase proiecte în lucru, în limba francezã sau românã pe care sper sã le pot face cunoscute publicului cât mai curând.

Oneşti
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu