marți, 15 ianuarie 2013

Simplu Sarita Costan poezie

E atât de simplu ce vreau să-ţi spun
Şi totuşi...simplitatea cuvintelor mă înfioară.
Vântul poartă aceleaşi cuvinte a nu ştiu câta oară, 
Peste dealul încă înfrunzit în prag de toamnă timpurie, 
Peste nectarul dulce al strugurilor din vie.

E atât de simplu ce vreau să-ţi spun
Parcă şi în ochii mei sufletul îl scrie
Cu cerneala roşie a pasiunii ce-mi provoacă reverie.
Mişcarea-mi o exprimă şi gându-mi se înfioară; 
de sentimentele ce fierb în mine, prin vine-mi se strecoară.

Ce vreau să-ţi spun stă scris pe cer
Cu litere de nori albi de eter.
Ce vreau să-ţi spun soarele exprimă când apune
Şi cerul e roşu de marea iubire ce l-a adus pe lume
Ce aş vrea să-ţi spun, natura iţi traduce
Cu litere de stele, pe drumul ce la mine te aduce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu