sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Anca Crăsneanu Eu şi cu tine

Eu şi cu tine

Culcuş mi-aş face pe aripi îndesate
Să dorm somnul lin al nopţilor visate,
Învelind în vise un ropot de suspine
Aş sorbi iar zarea doar eu şi cu tine.

Mi-aş face loc pe cer lângă o stea
Să îmi aşez credinţa şi dragostea,
Uitând de pământescul trai ce avine
Am închina iubirii, doar eu şi cu tine.

Din flori mi-aş împleti dorinţa vie
Mi-aş pune gândul jertfă în temelie,
Aş căuta să aflu inima-mi cui aparţine
Am cânta de dor, doar eu şi cu tine.

Cu roua dimineţilor tihnite şi tăcute
Mi-aş spăla gândul de visele urâte,
Şi din picurii de rouă aşezaţi ciorchine
Ne-am înşira mărgele, doar eu şi cu tine.

Iar cu adierea caldă a vântului de vară
Am ţine în frâu dorinţa să nu moară,
Să călăuzească pacea şi dorul să-l aline
În adiere de vals... doar eu şi cu tine.

Şi noaptea să ne fie legământ de suflet
Clădit din stea să fie veşnic un pamflet,
Scris cu lacrimi şi crezare de dor pline
În dor etern sfârşind- doar eu şi cu tine.

Anca Crăsneanu
Poezie din Cartea Sentiment A Dragoste-n cuvinte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu