marți, 10 decembrie 2013

Ce lin, lin alunecă fulgii de nea Gabriela ND

Ce lin, lin alunecă fulgii de nea
GABRIELA NENCIU DRĂGHICI

Ce lin, lin alunecă fulgii de nea
Bradul din munte-i alb, nu mai e verde,
Mie dor, ce dor de ţara mea,
Privesc în zare-i ceaţă, nu se vede.

Ce lin lacrima pe-obraz îmi curge
Ce lin prin gânduri amintiri îmi vin,
Ochiul mi-e trist şi plânge, plânge
Sunt un pribeag şi mă numesc străin.

Ce dor îmi e să fiu de sărbători
În ţara mea, ce mult o mai iubesc,
Să privesc pe geam din gheaţă flori
Şi bradul de Crăciun să-mpodobesc.

Colind cu drag în ţara mea-l trimit
Pe-o săniuţă cu mulţi clopoţei,
Am promis şi iată, n-am venit
Şi au trecut, trecut-au ani vreo trei.

Ce lin, lin alunecă fulgii de nea
Bradul din munte-i alb, nu mai e verde,
Mi-e dor, ce dor de ţara mea,
Privesc în zare-i ceaţă, nu se vede.

Gabriela Nenciu Drăghici
Poezie din Cartea 2 Sentiment A
Poezii de iarnă, Cântece şi Colinde

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu